زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

امروز؟ چارشنبه است. من کجام؟ کتابخونه ی ملی. اوضاع و احوال؟ غیر قابل گفتن. از صب چی کار کردم؟ رسما و به درد بخور هیچی. جغرافیای نظامی رزم آرا رو می خواستم که بعد از نیم ساعت گفتن نیست. رفتم بودجه ی مصدق رو بگیرم، سیستم خل شده بود و به جای رسا اینترنت اکسپلورر باز می کرد. اومدم نشستم سر جام و هی ول ول گردی می کنم. یه موهجونگ بازی کردم که از سختی دومی نداشت. نصفه بستمش.

پایان نامه؟ حرفش رو هم نزنین. آقای همسر؟ طبق معمول شرکته. خوش به حال پروژه (الان بدجنسم!) دلم می خواد یه جوری این فصله رو امروز و فردا ببندم. حالا نه که اونی که دیروز بستم خیلی شاهکاره. بعید می دونم بشه. تازه امروز چارشنبه ی عزیز هم هست. شاید البته زیرآبی برم. منتها چون اون ورورجکا نیستن دیگه اوضاع خیلی قمر در عقرب می شه.

 

بَدَم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد