زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

در اون خونه رو بستن! هه. تا من باشم دل خوش نکنم به سرویسی که راحت باز بشه. خوب نیستم. دلم کسی می خواد که غرغر زنونه گوش کنه! به همین اندازه احمقانه. باید برم کلاس ورزش. دیروز یه نفر دعوام کرد که چرا می ری سینما!!!! چشم دیگه نمی رم. یا دیگه نمی گم که می رم سینما! خوب نیستم. به طرز احمقانه ی مزخرفی خوب نیستم. نمی دونم چرا دیروز با خودم فکر کردم با یه همراه می تونم همه ی خرید رو تموم کنم. نشد. مونده واسه فردا و پس فردا. نمی دونم چرا فکر کردم فردا با وجود دخترک می تونم کار خودمم انجام بدم. مطمئناً نمی شه و پس فردا رو باید برم دنبال بقیه ی خرید. سه شنبه ی هفته ی دیگه دفاعه. سلام و صلوات بر همه ی آدمایی که باعث شدن من استرس پیدا کنم. امروز باید این متن رو اصلاح کنم. آقای شین هم اصلاحش رو نمی فرسته و اعصابمو خورد کرده. پوووف... عصر باید برم جلسه. بعد باید برم کلاس زبان. مشقامم ننوشتم. فردا نمایشگاه. پس فردا هم نمایشگاه!! عنقریب متن بعدی رو می فرستن واسه ویرایش و عجله هم دارن. تمام هفته ی بعد یا بعدش هم به بدو بدوی تحویل کتابا می گذره و صورت حسابا و ... . از این همه بدو بدو کیف می کنم ولی خسته ام. از نظر جسمی خیلی خیلی خسته ام. هه... برنامه ی پیش بینی شده ی اردیبهشته دیگه!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد