زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

فردا باید برم سر کلاس و جهانـگشـا درس بدم. عملا می ترسم. درست انگار که باید برم سر کلاس همین رو امتحان بدم! پوستره چندتا ایده ی خوب داره. تا ببینم چی می شه. ولی در کل امیدوارم بهش. تقریبا می تونم بگم از خستگی سر شدم. هنوز استرس تحویل کتاب ها هم هست و باید ببینم مسئولش امسال چه برنامه ای برام داره. ذهنم به شدت آشفته است. سه شنبه دفاعه و من روز به روز بیشتر می ترسم. واقعا نمی دونم از چی. چیزهایی که نگرانشونم  نه به من مربوطن و نه من هیچ قدرتی در تغییرشون دارم. آقای شین هنوز هم اصلاحات رو نفرستاده من هنوز امیدوارم که پیش بینی استادم در موردش درست از آب  دربیاد. مشقامم ننوشتم. برم بخوابم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد