زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

زندگانی شگفت‌آور من

عنوان بر گرفته از کتاب ابن عربشاه است

این که من هستم

این منم، طبق معمول آواره. بر خلاف معمول در حال آشپزی، و بدتر از همه در فکر صورت عایدات سال فلان! 

منم دیگر. فعلا می نوسم که حناق نگیرم، و می نویسم که خشکی دستم برطرف بشود که نوشتنی ها در پیش دارم، چه نوشتنی هایی!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

احتمالا من هم اولین کسی ام که برات کامنت میذارم.
تولد وبلاگت مبارک. خب اینکه تو هستی و می خوای بنویسیی خیلی خوبه. اما مگه چقدر شگفتی توی زندگیت بوده که می خوای براش یه وبلاگ اختصاص بدی. اگه «طبق معمول آواره» هستی، لابد خیلی شگفت آور بوده. پس بنویس و بنویس که ببینیم چقدر شگفت آوره.
عجائب المقدور فی غرائبُ الانسان الغریب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد